Welkom!!


Leuk dat je de moeite hebt genomen om een kijkje te nemen op mijn blog.
Nóg leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat...

woensdag 9 november 2016

I demand a recount!

Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart voor een man laten zien.
Deze kaart staat vandaag ook op het Kleuren met Potlodenblog.
Onze buurman is onlangs 65 geworden en heeft veel gevoel voor humor..... dus durfde ik hem wel een kaart te geven met een digi van Gus van Bugaboo.
Zelf vind ik de serie Gus en Stella heel gaaf, maar niet iedereen kan deze digi's waarderen (heb ik onlangs ondervonden *oeps*).


Gus heb ik weer ingekleurd met mijn Faber Castell kleurpotloden. Na het kleuren heb ik Gus uitgestanst met een XL-stans van Crealies en daarna gemat op designpapier dat ik gestanst had met een grotere XL-stans. Het brilletje van Gus heb ik bewerkt met een transparante Perle Pen; dit is helaas op de foto niet goed te zien.
Het designpapier is een oude paperpad van Basic Grey - Granola.
De ronde, de rechthoekige en de cijferstansen zijn van My Favorite Things.

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers:
huid: 132-130-131
haar: 271-273
shirt: 145-152
broek: 280-175-188
schoenen: 180-273
ballon: 120-247
feesthoedje: 120-180-145

Challenges:


Gezellig dat jullie langsgeweest zijn..... morgen ben ik er al weer. Dan begint er een nieuwe challenge bij Kleuren met Potloden.
Hopelijk tot dan!
Een hele fijne dag gewenst.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en die tekst is geweldig
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super!! Grappig, die tekst en dat plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ..en nog een keer
    Hele leuke kaart met een gave digi en tekst.
    Ik dacht meteen aan Amerika, daar zou ik ook wel een recount willen haha..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww I LOVE that background paper and the colours you used! Thanks for joining Catch the Bug's November anything goes challenge good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk! En ook herkenbaar dat je wel moet weten voor wie de kaart bestemd is (met name de teksten).
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a great birthday card! I love the sketch. Thanks for joining us at Catch The Bug.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this card thanks so very much for joining us at Catch the Bug for our Anything Goes Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je langs geweest bent en bedankt voor je reactie; ik lees ze met veel plezier. Graag tot een volgende keer.
xxAngela